Thursday, April 14, 2022

Kuhaa O Dios (Chords)

intro: Dm - Gm - Dm - E7 - A7

Dm                    Gm       Dm    
Kuhaa, O Dios, ug dawata, 
       Gm                    Dm 
ang akong kasing kasing
        A7               Dm  
Ang akong salabutan, 
Gm                  E7      A
uban ang kabubut-on ko.
Dm                        F   
Tanang mahuptan ko, 
   Bb               F
kaugalingon ko,
   Gm               Dm   
 tanan akong ihalad 
  A7 Dm   C7
  Kanimo.
 
F                                      C7                                       
Tanan kong butang Imo man, 
                                      F
Ginoo, Kanimo ibalik ko.
                   D7                Gm   Bbm      
Pamulong lang ug mando-i     ako, 
         F             C7    F    C7
sibo sa kabubut-on Mo.
 F                            G7                                  
Pagsugo lang, O Ginoo ko, 
                               F
sa pagtuo andam ako,
                                      D7                   
Kon maangkon ko ang grasya 
             Gm    Bbm
ug ang gugma Mo, 
           F        C7     F
ang tanan talikdan ko. 


guitar  part:





No comments:

Post a Comment